MERAL58 Canım Gece ilk zamanlar bende zorlandım daha yeni bebe bıraksan hiç uyanmayacak zaten lohusayız sarılık olma korkusu uyanmayınca geriliyordum dürtedürte zor bela 3-5 dk emse içim rahat ediyordu. Mama verdikten sonra uyursa gece uykuları daha ağır oluyor ama endişe etme, bi zaman sonra 2 saat olayını sallamaya başladım hatta 2 saate alarm kursamda yorgunluktan kalkamıyordum artık 3 saate kendi uyanıyor şuan 48 günlük, gece fix 2 kere , ve sabah 8 de derken kendi kendine düzene girdi hergün aynı saatlerde uyanıyor altını değiştir emzir yapıyorum sabır sadece ve korkma, senin gece uykulu hallerin onun uyanmayışı evet zor ama hepsi geçiyor daha neler göreceğiz