Gzdee92 emzik kullanıyor mu ?? Bir emziği bir biberonu vermeyi deneyebilirsiniz, kucağınıza alarak evde gezdirerek icirmeyi deneyin, beyaz gürültü açarak icirmeyi deneyin, salıncak tarzı biseyiniz varda orda deneyin orda uyutup sallayarak vermeyi deneyin, enjektorle yarısi içine yarışı disina akar ama oda idare eder, sulukla vermeyi deneyin, çok zor süreçler Allah yardımcın olsun biz şuan 11 ay 5 gunluguz bu günlere gelene kadar bide bana sor 🤦🏽♀️ sıvı kaybından iki kere hastanede bile yattık, ama şuan bebeğin küçük çok enerji harcamadigi için kilo vermez korkma ama hep icirmeye çalış boş bırakma sakin 3 saatte bir en az 100-120 CC icirmeye çalış