Arkadaşlar merhaba 3 aylık düzeltilmiş 2 aylık kızımın gülmemesi-agu gibi sesler çıkarmaması durumundan doktorumun yönlendirmesi ile nörolojiye götürdük. Dün yapılan muayene de kızım sabit bir yere bakıp doktorun tuttuğu ışığa hiç tepki vermedi. El ve ayakları sürekli hareket halindeydi. Normal de de çok hareketli bir Bebek. Doktor aynı noktaya bakmasını şüpheli buldu . Ardından Egg çekildi ve temiz çıktı . Şimdi emar çekilecek ve orada herşey netleşecek. Dua edin ne olur kötü birşey çıkmasın :(