Zumreee
Benim ki de öyleydi uyurken bile elim üstünde uyurdum kımıldandıkça pışpışlar uyuturdum ama sonradan çok yanlış yaptığımı farkettim.. Bu sefer kendime bağımlı halde uyutmuşum çocuğu 🤷🏻♀️ ama o zaman için başka çarem başka bildiğim yol var mıydı, yoktu 🤷🏻♀️ şimdi 8 aylık oldu zaman içinde o haraketlilik azaldı ama hala pışpışlamadan uyumuyor 🥴
Kundakla daha iyi uyuyordu gerçekten bi de yüzüstü uyuturdum ben gündüzleri en azından daha rahat olurdu..