handed Merhabalar 5 6 aydır yaZz ilacı kullanıyorum kutu bittiginde adet olurdum son ilacı dun ictim ama hala olmadım bu sekilde olan var mı acaba cok korkuyorum hamileysem diye duzenli de kullandım halbuki cevaplarsanız cok sevinirim
Smyr6346 handed normalde hemen mi oluyorsunuz. Ben 21 günlük hapları kullanıyorum o yüzden 3-4 gün sonra oluyorum
Eesay handed aynısını biraz önce yaşadım. Ben de yazz kullanıyorum. Beyaz haplar bitmeden adet oluyordum. 1 beyaz hapım kaldı hala olmadım🙄 ama düzensizlikten diye düşünüyorum çünkü hap+prezervatifle korunuyoruz.
handed Eesay merhaba tesekkurler donusunuz icin yazdıktan sonra adet oldum neyseki nolcak bu halimiz bilmiyorum her ay aynı dertler ☺️🤭
fatimaozel bu tarz ilaçların koruyuculuğu oldukça yüksek kazara olursa allahtan ama, genelde kalanı duymadım 👍