Kızlar oğlum 1,5 aylık .emriyorum mama da vermiyorum regl oldum dün. İnternette emzirme sıklığı azalırsa regl olunur yazıyor fakat öyle birşey de yok sık sık emziriyorum. Sütüm azalacak tadı değişecek gibi şeyler okudum. Napıcam allah aşkına bilen var mı?