Selcan1 Merhaba arkadaşlar 16 günlüğüz. Emerken 2 saatte bir emiyor nerdeyse ve 15-20 dk emiyor iki gogusumu toplam normal mi. Birde göğüslerimin iç kısmı yumuşuyor emzirince. Ama bu koltuk altından gelen yerler sert oluyo agrıyo normal mi? Neden oluyor olan var mı
elifhanimm Selcan1 tam boşaltamıyordur sen biri tamamen rahatladıktan sonra diğerine geç. O sertleşmelerde azalacak yakında
cansuaydin Selcan1 sık sık meme değiştirme annesi.. birini tam boşaltsin, on sütü alsın verideki yağlı sütü de alsın.. finalde azıcık da diğer göğüsten emzir öyle bitirt.. hala bitirmedigini hissediyosan sağım da yaoabilirsin. Hem süt üretimi hızlanır hem rahatlarsın.. ama tabi emzirme sağma bir düzen içinde olmali
wangel 2 saat beklemeyip saat bası emzirin ilk günlerde göğsünüz boşalsın iyice uzun emzirmeye calısın ayrıca 20 dk az
mombunny Ağrıyan yerleri duşta sıcak suyla masaj yapın düştan çıkınca hiçbişey kalmıyor oralarda süt birikiyor onu indirmeniz lazım bekletmeden bebeğim 4 aylık ,süt öok olunca banada oluyor ben çözümü öyle buldum daha sonra da sağıyorum