anneadayi06 canım benim bebeğimde de vardı konak. baby jem in küçük konak tarafı var ondan al fiyatı çok uygun hepsi burada da ya da trendyolda. Bide mustela nın konak şampuanı var köpük şampuan birde mustela nın konak kremi var. Ben o konak kremini aldım sürdüm kafasına bebeğimin sonra bir gece bekledi şapka geçirdim saçına. Sonra sabah oda sıcaklığı normalden yıkadım köpük şampuanı ile. Sonra güzelce kuruladım ve o babyjem tarakla taradım. Zeytinyağı içinde asit var karbonat yapma sakın her bebek ayrıdır. Sana dediğim işe yarar.