Kızım 54 günlük ve ilk 3 gün normal saatinde 18 saat kadar uyudu ondan sonra giderek uykularımız azalti aynı saatlerde hep ağlıyor gazını çıkarıyorum gaz şurubunu veriyorum karnı tok altı temiz uykuya saatlerce dalamıyor sürekli sızlanıp kucağımda aglıyor günde 4 saat tam uyku yapıyor onun dışında gunduzleri hep kucakta 10 dakika uyumuyor bile birazcık gazı olsa zaten asla durmuyor sürekli ıkınıyor aglıyor yay gibi gerilipellerini kolarini savuruyor beni ciziyor basını vuruyor beyaz gürültü yada diğerlerinin hic biri sakinleştirmiyor ne yapacağımı şaşırdım emik mama biberon hic birini almıyor kusuyor gibi yapıyor benide sürekli emmek istiyor savaşıyormuş gibi yapiyor ama meme ariyor hep bulamayınca ağlıyor ve sonrada hepsini kusuyor. Kızımın kolik olup olmadığını nasıl anlayacağım bütün belirtiler var bu tehsihi doktor mu koyuyor yardım edin lütfen?