Yerfistigininannesi biz de zor bir gece geçirdik. Gece boyunca max. 3-4 kez emmek için kalkan bebeğim saatbaşı uyandı 🤷🏻♀️ Bir de şunu fark ettim dün öğleden bu yana, tam kendinden geçecekken zıplayıp ağlamaya başlıyor, sanki korkuyor gibi. bu sabah da aynı şekilde yaptı. Korkmalı mıyım bilemedim doktorumuza danışacağım 🥺