Mervevrem
ben de epidural sezaryen oldum, kızım 8.5 aylık. İlk ayağa kalkış dışında hiç bir zorluk yaşamadım. Üçüncü gün evimde kahvaltı hazırlayıp, ortalığı topluyordum. Dikiş, bel ya da sırt ağrısı yaşamadım. Annem gelmese temizlik de yapardım ama cnaım annem yanındaydı🥰😍 birinci ayın sonunda hiç doğum yapmamış gibiydim, ki bir dikişimi attırmıştım fazla hareketten😂 demem o ki epidural sezaryanı çok araştırdım, anne ve bebek için en iyisi olduğuna karar verdim. Doktorum da aynı şekilde düşünüyordu. Bence sizin bünyenizden kaynaklı ağrılarınız olabilir, ya da bir sorun olmuş olabilir. 15 ay gerçekten çok uzun bir süre, bence doktorunuza bşr görünün🙏🍀 geçmiş olsun çok