Gizemsimay Merhabalar kızım 6 aylık ve hala emziriyorum kızım nezle oldu sanırım ondan da bana bulaştı ve emzirdiğim için ilaç almaya çekiniyorum daha çok ilerlememesi için emzirme döneminde sizler neler yaptınız yardımınıza çok ihtiyacım var şuan 🥺
Sena_life Gizemsimay canım bende oldum ama ilaç kullanmadım bende doğal yollarla takviye aldım. Ihlamur , tavuk çorbası iç c vitamini al.