Melek-yelgel67 benim gözlemlediğim şu şekilde;
tutunup kalkıyor bebek, sıralıyor kanepelerden tutunarak cesareti gelince ellerini bırakıp dengede duruyor. Kanepeden kanepeye bir iki adım atıyor. Yerde dururken ayağa kalkıyor desteksiz sonra yürüyor.
İlk çocukta böyle olmuştu. İkinci de de aşamaların yarısındayız. Erken doğduğu için düzeltilmiş ay ile bakmanız gerekir bebeğinizin durumuna düzeltilmiş ayı ile yapması gerekenler uyumlu görünüyor dert etmeyin birde çocuğu ayakta tutmaya çalışmayın zamanı geldiğinde kendisi tüm hareketleri yapacak