Sena_life Bizi anlatmışsınız 🙄 Umarım öyle olmaz ama biz 14 aylığız 8-9 aylara göre çok çok daha arttı emme isteği, gece kalkmaları. En fazla 3 saat kesintisiz uyuyor o da gecede 1 ya da en fazla 2 defa. Ben de sizin gibi 8de uyuyakalıyorum onla beraber, eşimi sadece sabah işe gitmeden önce görebiliyorum. Çok yıldım, yıprandım, ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Dediğiniz gibi yaşam kalitem yerlerde, onla ilgilenme hevesi bile kalmadı içimde yorgunluktan.