05ay05az20e1sra14na9di3r27 Mama yaptım içinde 10 cc süt vardı 4 ölçek mama koydum ve 160 cc oldu toplam mama Bebeğim içmedi dolaba koysam 1 2 saat sonra içse sorun olur mu
limonlukarpuzzz 05ay05az20e1sra14na9di3r27 olmaz malesef kalan mamalar neyle yapilirsa yapilsin saklama koşulları en fazla 1 saattir.
Mom62636362 05ay05az20e1sra14na9di3r27 internette dolapta 24 saat tutulabilir diye okumuştum ama ne kadar doğru bir uygulama olur bilemiyorum
Elfida-10 05ay05az20e1sra14na9di3r27 dök dök midesini bozmasın. 10 Cc süt bi önceki içtiği sütten mi kalma
Elfida-10 05ay05az20e1sra14na9di3r27 size bişey derdim ama neyseee bi önceki sütşün üstüne neden tekrar mama yapıyorsunuz hanımefendi
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Elfida-10 söyleyin söyleyin içinizde kalmasın.Niye sütü bosa atayim çocuğum içsin
Mommysharkdoodoodoodoo 05ay05az20e1sra14na9di3r27 süt dediğiniz 1 saat sonra içilmeyecek kadar bozulmuş oluyor da ondan siz 10 CC sütü dökmeyerek zehirliyorsunuz farkında değilsiniz. Fazla kalan mama dökülür bebeğe verilmez yapılmış içilmemiş mama 1 saat bekler en fazla eğer bir yudum içtiyse yarım saat sonra dökülmesi gerekir. Neden vermiyim diyorsunuz ya bozuluyor sebebi bu. Neden vermiyim diyorsunuz ya içeriğindeki vitamin mineral kalsiyum demir ne var ne yok uçuyor sebebi bu.
Fatmallper1 05ay05az20e1sra14na9di3r27 para boşa gitmesin diye bebeğini mi zehirliceksin canım. Kötü niyetle söylenmiyor bebeğe de yazık o mamalar fabrika ürünü mamayı hazırlamasan bile kutuyu 3 haftada tüketin yazıyor. Birdahakine az yap mamayı isterse üstüne ekle bence. Benim de 2 3 kere başıma geldi mecbur döktüm
inci3545 Hazır mamaların yapıldıktan sonra en fazla 1 saat bekletebilirsin cnm icmiyorsa biraz biraz az yap isterse artırsın boşu boşuna çöp olmaz böylece
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Mommysharkdoodoodoodoo neden 3 3 3 kuralı var peki?? Ben sütü dolapta saklıyorum ısıtıp veriyorum. Merak etmeyin çocuğum 5 aylik ve hamdolsun şimdiye kadar bir sağlık problemi ya da başka biseyimiz olmadı hem çevremdekilerde bu şekilde yapıyor 1 saat geçince bile bozulan şey olsaydı 3 3 3 olmazdi
Mommysharkdoodoodoodoo 05ay05az20e1sra14na9di3r27 o üç kuralı anne sütü için geçerli mama için değil merak etmiyorum biliyorum 20 aydır mama verdiğim için
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Mommysharkdoodoodoodoo 1 saat bozulan sey sut demissiniz Mama veren biri değilim kalan mamayi da 3 saat sonra verecek değilim ben süt üzerinden konuştum
Mommysharkdoodoodoodoo 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bacım yukarda sen yazmışsın 4 ölçek mama koydum diye o ne o zaman
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Mommysharkdoodoodoodoo tamam sütte var mamanin içinde yalan yanlış bişey yazmadim ki