asel16_hurmuz emzirmeye devam et hiç bırakma ve mutlaka 2 saatte bir emzir canım en iyi çoğalma yöntemi öncelikle bu. Diğer yöntemlerden ziyade şunu sormak istiyorum : bebeğin memeyi kendisi mi bırakıyor sen mi çekiyorsun ? Kendisi bırakıyorsa bıraktığında memenin ucunu sık biraz süt geliyor mu hala? Ya da göğsünü bir kez sağ kaç cc süt geliyor? 27 günlük bebeğin midesi küçüktür dolayısıyla yetiyordur gibi geldi bana. Bebeğin henüz doyduğunu bilmiyor bu nedenle sütün yetse de mamayı da içmesi çok doğal.