Deletedmom_29 Busu bizim 4 ates yapmadı. Hemşire ateş yapmaz demiyorum ama çok yükselmez hafif olur takip et demişti.
Aliveannesiiii Busu evet canım yaptı bizde de calpol verdim bekledim bekledim sonra düşmeyince biraz paniğiz karı koca yarım fitil vermiştik çok şükür öyle düşmüştü 🙏🏼
milasmommy Busu 2. Ay bizde de ateş yapmadı ama 4. Ay yaptı. 38i görene kadar ilaç vermedim ılık kompres yaptım zıbınla vs dolaştırdım ama ayağından çorabı çıkartmadım sürekli emzirdim. 38 olunda calpol verdim düştü tekrar yükselmedi sonra
Busu Deletedmom_29 çok teşekkür ederim 37.8 e çıktı da en son korkuyorum calpol verdim bekliyorum başında🥺
Aliveannesiiii Busu 1.5 -2 saat, baktık düşmüyor verdik peşine. Belki yanlıştır ama insan o an panikliyor :( çok şükür fitilden hemen sonra düşmeye başladı
Esrans Busu Geçmş olsun calpol verdikten altı saat geçmesi gerek fitil için 24. derece ev sıcaklığı ideal bir de kalın giydirmeyin düşecektir
Busu Aliveannesiiii gerçekten öyle insna bildiği herseyi unutuyor 4 aydın hep keyifliydi bi an ateşlenince aklım gtti 🥺 ama çok şükür geçti