Serapca şey afedersiniz aklıma takıldı sadece hastaneden mama aldırmışlardı dediğiniz doğduğu zaman mı yoksa daha sonra gittiğiniz de mi söylediler ? Eğer doğduğu zamansa aldığınız mama daha önce açmış mıydınız mamayı ? Şu yüzden soruyorum tabi ki bilginiz vardır muhakkak da hani belki dalgınlığınıza gelmiştir açıldıktan sonra 4 hafta içinde tüketilmeli ya 2 ay geçmiştir bozulmuş da olabilir, sadece yazdığınızdan yola çıkarak sormak istedim