3momm1 bebeğim daha 1 aylık değildi sabah akşam başladık. 40 I çıkınca doktor günde 3 e çıkardı banada çok fazla gelmişti ölçüsü kullanmak istemedim ama fayda göremedim bu seferde. Ne zaman ki günde 3 defa 1 tatlı kaşığı verdim o zaman düzene girdi. Kendi şırıngasıyla 3 cc 1 tatlı kaşığı oluyor ben suyla ölçmüştüm tam ölçü olsun diye