Öncelikle geçmiş olsun. Mr çekildiyseniz güzel çekildi çekilmedi gibi birşey söz konusu olamaz, çekim protokolleri makinelerde sabittir her hastaya protokol açılır ve çekimler yapılır. Ekstra olarak çeken kişinin iyileştirmesi yada kötüleştirmesi olamaz. Beyin mr çekildi iseniz sıkıntı boynunuzda olabilir arkadaşların dediği gibi, beyin cerrahine gitmenizi tavsiye ederim. Boyun mr yada servikal mr çekilirseniz anlaşılır, hatta boyun düzleşmesi röntgen ile bile anlaşılabilir. Emzirirken herhangi bir çekim yaptırmanızda sıkıntı yok eğer ilaçlı çekim yaptırırsanız ne kadar süre emzirmemeniz gerektiğini çalışan kişi size bildirecektir.