Deletedmom0102 Merhaba kızlar. Kızım 6 aylık ve bogazı dolu hasta oldu. Kan alındı ve biraz enfeksiyon çıktı doktorda antibiyotik tedavisine başladı . 3 günlük iğne verdi. 2 gün 2 iğneyi vurulduk. Konu şu ki bebegim her yemeği yediğinde öğürüyor ve zorla kendini kusturuyor. Mamayı daha vermeden görüp kusmaya çalışıyor. Bu neden olabilir? Sizde böyle bi durum yaşandımı? Doktor enfeksiyondan şüphelendi ondan kusma geliyordur dedi ama 2 gündür iğne vuruluyoruz ve hala aynı hep kusmak istiyor ve Yemek yemiyor yediğinide hep kusuyor . Ne yapabilirim bilmiyorum şuan hatta aç aç uyuyor🤮uykuda yediriyim diyorum ağzını açmıyor bugün ne yediyse hep kustu😖 Pazartesi doktor kontrolü var gidicem ama başına böyle bişey gelen var mı
Sibella Deletedmom0102 geçmiş olsun canım bir bilgim yok görünsün diye yazdım :( İnşallah düzelir bebeğiniz hemen ❤️
Deletedmom0102 Sibella teşekkür ederim canım inşAllah🙏🏻 1 haftadır yemek yemiyor dogru düzgün uyumuyorda çok moralim bozuk 😖 kimse yazmayınca postun ismini değiştirdim . Belki merak edip girerler diye. 🤷🏻♀️🤦♀️
Sibella Deletedmom0102 ya çok üzüldüm gerçekten kıyamam sana sen kendini yıpratma. Ya bilmedikleri bir konu olduğu için yorum yapıp kafanı karıştırmak istememişlerdir belki de :(
Deletedmom0102 Sibella bilmiyorum en azından bilmeseler bile senin gibi postu üstte tutmak için yazabilirler diye düşünüyorum cunku gerçekten önemli bi konu olduğunu düşünüyorum
Sibella Deletedmom0102 evet canım inşallah bilen biri cevap yazar da içini biraz rahatlatır :( Allah yardımcınız olsun tez vakitte iyileşsin bebeğiniz. Ah bu analık ne zor şeymiş, saçının kılına zarar gelse bizim içimizde fırtınalar kopuyor..
SedaMirza Bebegin artik 6 aylik olmus canim mamada iciyosa Artik ek gidaya gecmelisin benim oglumda kusuyordu gitmedigim hastane kalmamisti su ankara devletten tut ozele kadar gercekten ve ben sonrasinda kendi haline brktm corba falan yedirmeye calis hafif sarimsakli patates yedir bunlar cok iyi geliyo oglum ne zaman bunlari yemeye basladi kusma falan kalmadi dene istersen gecmis olsun
Fyzaeyll Hasta olan her bebekte istahsızlık olur canım. Enfeksiyon öğürme kusma yapabilir. Bol sıvı tükettir. Geçmiş olsun insaAllah
Fyzaeyll Deletedmom0102 Boğaz değil ama bizim idrar yolu enfeksiyonu olduğunda böyle olmuştu mama tabağını görünce kusardı. Zorlamadık sadece kefir az limonata bol su ile durdu. Sonra sonra düzeldi
Fyzaeyll Deletedmom0102 Bilemem ben 4.ayından beri her sabah vermeye çalışıyorum sindirimi düzenliyor bağışıklığı güçlendiriyor. Ayran gibi birşey azda olsa tutuculuk payı vardır tabi.