İyi geceler herkeseee direk konuya dalıyorum her postumda bahsediyorum zaten kilolu biriyim artık kilo vermek istiyorum 120 kiloyım evlendikten sonra birazını dogumdan sonrada birazını aldım kiloların. Sorun kilo vermek diyet yapmak degil arkadaşlar ben normalde tuttuğunu koparan istedigini aklına koyano yapan bir kızım ama bu kilo vermeyi bir türlü inat edemiyorum içimde yani inanamıyorum kilo verecegime hayatım boyunca çok zayıf bi kız olmadım balık etliydim bekarkende aşırı olmamak içinde nerdeyse tüm hayatım diyetle geçti ve ben artık çok sıkıldım bir çırpıda dişimi sıkıp bu kilolardan kurtulup yeme problemi yaşamak istemiyorum yani yeöe problemi derken sürekli aklımda diyet olsun istemiyorum artık bedenimden çok sırtımda yük gibi artık bu diyet mevzusu benim için çünkü bugün başla iki gün sonra boz az cok anladınoz işte detaya girip konuyu uzatmak istemiyorum.. Benim diyete uzun soluklu devam edip kilp verebilmem için inanmam gerekiyor ve ben birtürlü kendimi inandıramıyorum arkadaşlar nolur bana yardım edin kendimi kilo verecegime nasıl inandırabilirim