babyboydoruk Kızla sorum şu türkiyenin her yerinde mi bebişlere direk iğne ile mi aşilarını başlatıyorlar ? 🤔
Sevalmerdoglu babyboydoruk kızım 1 yaşında şimdiye kadar bir tek rota virüs ağızdan verildi diğerleri hep iğneyle vuruldu
babyboydoruk Sevalmerdoglu bizimde 3ayına kadar hep ağızdan sıvı ile verildi ve 3ayından sonra ilk aşımızı iğne ile vurulduk