Sewimlii Yamuna L beden termal taytımı satıyorum. Doğum öncesi almıştım sezeryan doğum olunca pek kullanamadım şimdi de kilomu verdim büyük oluyor . Sıfırdan farksız kendi kılıfında göndereceğim . İlgilenenlere duyurulur 😊😊😊
Sewimlii cansugn 2 kere giydim ama dediğim gibi sezeryan olunca zaten kullanamadım öylece kaldırdım .