Aliye_22 Tepki olarak yapıyordur, kızım 5 aylık, 4. Ayından beri sevindiğinde, çok mutlu olduğunda aynı hareketi yapıyor. Sadece ağzını o yapmıyor da gülüyor o kadar. Bebekken ben de aynıymışım annem söyledi. Sıkmayın canınızı dediğim gibi tepki olarak yapıyordur muhtemelen