Alptpk Merhabalar hanımlar bebegim üç günlük sütümü sağınca köpük köpük oluyor bende onu içirdin bu bebegime gaz yapar mı? Süt sagınca her zaman köpük köpük mü oluyor ben bi yerde yanlış mı yaptım😞 bebegim hiç durmuyor cok sancısı var
Annesininvebabasininaskimira Ilk bi kaç kez sagdigimda benimde kopűk köpük oluyordu şuan sagdigimda artık köpük yok. Ilk bi kaç kez sagdigindan olabilir diye düşünüyorum
Gecesmom Bendede bazen oluyor bende aynı makinayı kullanıyorum ama süt sağıldıkça köpükler kayboluyor ben biberona doldururken hiç köpük kalmamış oluyor. Sizdede böyleyse sorun yok ama böyle değilse acaba yıkarken iyi durulamıyor olabilir misiniz ?