Kızım 7 aylık oldu kiwi sleeper beşik kullanıyorduk fakat cok hateketli beşikten sarkmaya kalkmaya başladı montessori yatağı var diş döneminde olduğu için ve uyandığında ağlamadığı için ayrı odaya şuan için alamıyorum bir kac gündür koltukta beraber yatıyoruz odasına alıştırana kadar nasıl bir yol izleyebilirim yeni beşik alirsam nasıl olmalı yardimlariniza ihtiyacim var 🤗