Merhaba,
Tesadufen denk geldim. Bu modelin isofix le kullanımında sorun varmış.
"BeSafe iZi Go X1 bebek koltuğu güvenlik nedeniyle geri çağrılıyor. Üreticiye göre , Isofix baz istasyonuna bağlantıda kalite sorunları var . ADAC uzmanlarına göre, aşırı durumlarda, bir çarpışma durumunda kabuk baz istasyonundan çıkabilir.
Böyle bir bebek koltuğuna sahip olan herkesin, güvenli bir şekilde kullanmaya devam edebilmesi için bir BeSafe bayisine tamir ettirmesi gerekir . Kampanya ücretsizdir ve yaklaşık 10 dakikada yapılmalıdır, böylece koltuğunuzu hemen yanınıza alabilirsiniz "
Detaylı bilgi için
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/rueckruf-babyschale-besafe/