Kizlar azonce bir post açmistim uyumakla ilgili, bir sey anladim galiba emzirirken sinir olmak bir tek bende var, cok kotu hissetdim, Bebegim 18aylik son bir kac aydir emerken (sadece geceleri) sinirim acayip bozuluyor cildiriyorum, meme ucum cok hassas noktam, dokunulmasinda bile sinirlenirim,boyle emziriyorum 18aydir ama son zamanlarda boyle oldum, birde bazi anneler diyo ki bebegim bir memeyi emerken diger memenin ucuyla oynuyo ben kesinlikle buna izn vermiyorum emzirirken diger memeyi ya elimle yada bir seyle kapatiyorumki dikkatini cekipde oynamasin , Ben neden boyleyim🥺 Suclu hissetdim benden baska emzirirken sinir olan varmi?🥺 Bu emzirneyi sonlandirmam gerektiginin gostergesimi acaba?😔