[silindi] kızımın emziğiniiiii, evin içinde yer yarıldı da için girdi lanet olasıca. Avent emzik nöbetçi eczanelerde yok kızım başka emzik tutmuyor. Zaten bıraktıracaktım ama zamanla yapacaktım. Kucağımda masum masum uyumaya çalıştı. İçim yandı. Uyuttuktsn sonra gittim ağladım. Aslında geceleri Emzik yüzünden çok uyanıyor diye her gece söyleniyordum kurtulmak lazım bundan diye ama ağlayacağım aklıma gelmezdi 😞😞