10 aylık kızım sabah öksürdü pek önemsemedim diş dönemindeyiz tükürüğü boğazında kalmıştır diye. Sonra bütün gün hiç bişeyi yoktu. Akşam ağlayarak uyandı öksürdü öksürdü beyaz balgamlı gibi kustu. Üşüttü mü noldu bilmiyorum valla deliricem dışarı çıktığım yok soğuk bişey yedirip içirmiyorum nedir yani bu. Yarın doktora götürücem. Şimdi uyumuyor. Rahatlatmak için ne yapabilirim?