Senayemre canım ilk çocuğumda çok tedirgin oluyorduç hiç istemiyordum aşı olmasını ama alıştım artık 2. Gebeliğim kesin her asısını yaptıracam onlar çok önemli bir su çiçeği geçirse aşılı olan çocukla olmayanlar arasında çok fark var aman dikkat içini ferah tut bazı asıları hissetmiyor bebekler inş kolay atlatırsın bu arada sen happy kids a geç artık 😁