fatmakuzu meehabalar bebeğim şuan 2 buçuk aylık ve nefes borusu darlığı var sürekli hırlıtılı solunumu var böyle bişey geçiren var mı aranızda geçiçi bişeymi bu lütfen yardım edin bana cok üzülüyorumm.😣😣
Symkrts fatmakuzu evet canım oğlum 6 aylık daha yeni yeni düzeldi doktorlar zamla düzeleceğini 6 aydan sonra duzelmeyince ameliyat olcaginj söylemişti çok şükür düzeldi sizin sezeryan doğum mu ?
Gzemx fatmakuzu fatmakuzu benım kızım da 2 aylık aynı sorun bende de var laringomalazi deniliyormus yani yumusak gırtlak bogulcak gibi oluyor zor nefesini duyan neden boyle nefes alıyor dıyor dr 4 ayına kadar düzelir dedi yumuşak gırtlakmış aynı şey bende cok merak edıyorum ve sort ğstü hıc yatıramıyırum hep yüz üstü yatıyor yavrum öyle rahat nefes alıyor gecmiş olsun inşanllah düzelirler 😣
Minikpasam00 Benim bebeğimin de kikirdagi yumuşak dediler sürekli nefes alırken zorlanıyor hiriltisi biraz geçti gibi ama nefesi de inşallah düzelir diyorum
Symkrts fatmakuzu evet düzeliyor normal doğum olurken bebekler su yutarmis ve o su gırtlağın gelişmesini saglarmis o yüzden Sezeryanla doğan bebeklerin %40 da bu gorulurmus doktorumuz öyle demişti
Minikpasam00 fatmakuzu 4 buçuk aylık. Götürdüğüm doktorlar ciddi bir şey demediler ama Gene de Bi film çektirmeyi düşünüyorum ilk zamanlar uyurken de hırıltı vardı şimdi azaldı. Kimi akcigerlerinde bişey olabilir diyor aklım takılıyor haliyle
fatmakuzu Gzemx benim bebeğimde öyle suan cok zor bi duum ya cok korkuyorum yanlız bakıyorum bide ödüm kopuyo bişey olcak diye zor nefes almak cok zor gercekten allah yardımcımız olsun inşallah gcer geçici bişey diyolar bi an önce büyüse de gecse
fatmakuzu Minikpasam00 zamanla gecer inşallah benim bebeğim 3 gün yoğun bakımda kaldı eve gelince hırıltı coğalfı zamanla geçecek diyolar bakalım bekliyoruz inşallah düzelir bi an önce
Symkrts fatmakuzu evet şuan düzeldi sadece arada oluyor ben öyle olduğu zaman yanına soğan kesip üstüne karanfil batırıp yanına koyuyordum nefesi açılsın tikanmasin diye bize iyide geliyordu ve ben buhar makinası da kullandim
Ozgee89 Benim bebeğimde de aynı sorun var fakat bizimki daha ileri o yüzden trakestomi açtılar 1 yaşına kadar kalacak diyor 😢 çok zor çok üzülüyorum böyle olmasına
Gzemx fatmakuzu bizde öyle bol bol serum fizyolojı yapıyoruz tıkanmasın burnu diye zaten zor nefes alıyor inşanllah geçer 🤲🏼
Ozgee89 fatmakuzu 2 bucuk aylık ama biz doğduğundan beri yoğun bakımdayız pazartesi çıkacağız inşallah
fatmakuzu Dorukeda söylediler nefes borusu dar dediler yoğun bakımda yattı zatem 3 günde solunumu düzeldi dediler gittik aldık kuvezden 2 hafta sonra şiddetli sekilde hırıltısı basladı arkasından cok ses geliyo nefes borusu sanki
Dorukeda fatmakuzu bnim bebisinde var burnunda hırıltı ama bize cok sismis anne karninda burnunda da odem var zamanla atar dedi burnunu temizliyorum düzeliyor geri tikaniyor anlmadim gitti o yuzden sordun canim