Kızlar bebeğim kakasini yapamıyor 1 hafta sonra 6 ay lik olacak 3 ay likken başladı hala da devam ediyor geçmedi bi türlü doktora gittik jel verdi poposuna sıkmam için bi kaç defa kullandım yani onunla yapıyordu bide şurup verdi onunla da zorla yapıyordu yine ilaçlar bitti tekrar aynı bi çay kaşığı zeytinyağ ver demişti günde veriyorum yine yapamıyor poposuna vazelin zeytinyağ sürüyorum yok çok zorlanıyor başka doktora gidecem bu sefer onun dışında sizden de yardım almak istedim ne yapsam ne versem yapar yardımcı olurmusunuz lütfen