hatice3705 Arkadaşlar hayırlı akşamlar öncelikle bir sorum olucaktı Benim 10 aylık bir kızım var ve çalışmam gerekiyor mecburen kızıma bakıcak biri yok 1 yaşını daha doldurmadı neresi alıyor bilginiz varmı kreşmi vs yazarsanız sevinirim