Göğsümde sulu temre çıkmış, temre olduğunu yeni ögrendim yara oldu geçecek diye yapmadığım kalmamıştı ve bebeğimi emziriyordum. Başına gelen oldu mu acaba? Ne yaptınız? Psikolojik olarak çok kötüyüm, yavrum o halde emdi durdu 😭 Emzirmeyi bırakmaya çalışıyordum. Bu durum da hiç veremem artık.