Merhaba kızlar 3 ay 21 günlük oğlum. Ellerini çok aşırı emer oldu emerken ikisini birden sokmaya çalışıyor sinirleniyor ağlıyor sürekli. Ağlarkende emiyor şiddetli bi şekilde. Karnı tok altı temiz ateşi yok. Napacağımı şaşırmış durumdayım. Diş kaşıyıcı ağzına biraz verdiğimde geviş getirir gibi çiğniyor. Neyin habercisi bu ya 😬🙄😔 tükendim 🥴 ne hal kaldı ne bel resmen 🙄🥴