Gorkeminannesiii Selam kızlar 1 haFTA 10 gündür dikkat ediyorum anne anne diyo sonra ben bakınca susuyor geri kafamı çevirince tekrar başlıyor 😅 benmi hayal kuruyorum acaba ama bazen eşim bile diyo anne diyo bu diye sizdede böyle durumlar oluyormu 😍
Yenidennn Gorkeminannesiii aynısı bizde de var 7 aylık, o kendi kendine biseyler söylerken çıkıyor bende seviniyorum ama maalesef tesadüfen yani 😁
minnostospik Gorkeminannesiii bebeğim geçen hafta ağlarken anne anne diye bağırdı 3 ay 24 günlük eşim bile duydu şimdi baba dedirtmeye çalışıyor
bayankitapkurdu Gorkeminannesiii oğlum daha 3 aylık bile değildi ağlarken anne diye ağlardı. Şuan 8 aylık hala işi düşerse ya da gece korkarak uyanırsa anne diye ağlıyor. Ama babayı görünce bababababa diyor 🤦🏻♀️
DilaraYigit1 6 aylık bazı sesleri çıkarmaya çalışıyor, bilinçli olarak dediği birşey değil bence tamamen ağzından kontrolu dışında çıkan sesler . Doktorunuza sorun bakalım ne diyecek bu duruma :)
Cinar_Lover minnostospik Benim bebeğim de 3 aylık oldu bugün, 1-2 haftadır anne diyor, eşimle duyunca şoka giriyoruz ve kimseye anlatmayalım deli derler demiştik ama olabiliyor demek ki 😅
60606034 minnostospik 😂😂benim bebeğimde 3 buçuk aylıkken mamaaa dedi ben tesadüf diye pek aldırmadım ama olabiliyor demek😂😂6 yaşındaki oğlumla birbirimize bakakaldık😂
minnostospik Cinar_Lover kardesim de duydu ağlayınca senin kız level atlamış diyor😅 gerçekten şok etmişti bizi eşim doğduğundan beri ilk baba diyecek diye ortalıkta geziyordu 😅
Cinar_Lover minnostospik Aynen, yemeğine iddiaya girmiştik eşimle, şimdi de bilinçli söylemiyor ki diye kaytarıyor 😅 Yaşasın vefalı bebekler 🤭
Aselhafsa61 Gorkeminannesiii 2 ay aşisina gittiğimde hemşire bu anne diye ağlıyor demisti 🤗🌸 bikere de kaynanam dedi anne diyor diye
Annekeki Uc aylik bes aylik bebeler anne baba demez oyle gibi gelir ama bilincli bir sey degil cikardiklari sesleri benzetiyosunuz gercekten anne diyince farki anliycaksiniz😬
Mavi0688 Gorkeminannesiii benimki de 5 aylikken anne demeye basladi aglamalarinda cok net anne diyor yani anlamamak mumkun degil 😁 sanirim babalar biraz kiskandi 😁
Deletedmom5284 Benim duymayan kızım bile baba baba diyor tamamen bilinçsiz ama çok hoşuma gidiyor kurban olurum
minnostospik Cinar_Lover esim de bazen diyor bugün anne demedi 😅 ben işteyken anne dedin hep ona bu haksizlik diyor 😅😅
BalPrensesAnnesi Gorkeminannesiii benim kızım da 3.5 aylıkken anneeeeeee diye seslenirdi resmen 😍😅 ama gel gelelim 17 aylık oldu daha öyle cümlesi yok 😂 erkenden konuşur dedim ama olmadı 😅 nazar ettim çociiimi 😂