Kızlar 1,5 aydır diyet yapıyorum kendi çapımda yani sağlıklı beslenmeye çalışıyorum emziriyorum aynı zamanda ama oğlum 18 aylık çok küçük değil. Diş çıkardığı halde yaklaşık 10 gündür kabız çok az yapıyor ve çok zor aklıma başka bir neden gelmiyor balık yağına başlamıştım o diye düşünüp kestim fayda etmedi şimdi de aklıma diyet geldi acaba benim beslenmemden kaynaklı olabilir mi ? Sebze salata yoğurt kahvaltıda yumurta peynirimi herşeyi yiyorum aslında ama. Neden olur bilmiyorum çorba hergün içiriyorum çok iştahlı bir çocuk değil ama hep böyleydi çok yemez ama kabızlık da yaşamazdık. Sizin düşüncelerinizi merak ettim açıkçası.