Paylaşmak istedim.Benşm evime yakın bir yerde bir mağaza var.İçeride 50 kişi olması lazım iken her zaman öyle çok kalabalık.Bugun gittim ne 50 si rahat 150 kişi var.Sırf kasada kuyruk 20 kişi mesafe sıfır.Çalışanlarda maske yok ve ist göbeği yani.Ayrıca anlamıyorum hiç fiş kesilmiyor yazarkasa pos hariç yıllardır böyle ve cirosuda günlük 15/20 vardır belki dahada fazla.Asgari ücretten her şey kesilsin böyle yerlerde denetleme sıfır galiba çok sinirlendim ki zaten hes şikayette bulundum