Kizlar merhaba, bebegi 18aylik olub benim gibi uyku sorunundan artik kafayi yemek uzere olan varmi? Dayanamuyorum artik,yiprandim 😭 cok zor tum gece toplasaniz 1-2saat oyle daliyorum sadece , yorgunlukdan bayiliyorum artik,hic bir yardimim destegim de yok, tum is guc yemek her sey uzerimde bu haksizlik ,babalar horul horul uyurken sabahliyoruz😭 Neyse derdim acıldı birden kusura baköayın.. Saat bası uyanıyor, hıc bır sekilde desteksiz uyutamadım,sallanarak yada meme ile uyuyor,bazen uyanıyor saatlerle uyumuyor, ayaklarım artık o kadar acıyorki ,bana bir yol gosterin, hic bir sey yapmasanız sizin de bebeklerin bu donemde böyle oldugunu soyleyin de rahatlayayım gecici oldugunu dusuneyim😔 hic bitmeyecek işgence gibi😔