BabyLinda Kızım doğdu zaman ve sonrasında hiç konak olmadı. 9 ay 10 günlük olduk konak oluştu hemde çok fazla ve sanırım kaşınıyor sürekli eli kafasında. Neden olmus olabilir anlamadim? Ne yapabilirim?
Bereninannesi_ Nedenini bilmiyorum benim kızımdada kücükken olmuştu zeytinyağı sürüp biraz bekletip taramıştım geriye doğru sonra duş aldırırkende böyle taradım ıkı üç seferde geçti