Hanimlar merhaba 🤷🏻♀️ 4 gun once dogumm yaptim. Hamilelikle ilgili cok bilgim vardi ama bu konuda eksigim. Yani ornegin sut ictim ve gaz yapti. Bugun laktozsuz sut aldik. Ama sutlac ozelikle yiyin deniyor. Yani bu gibi ornekleri olan basina gelen varmi ona gore bende dikkat edeyim