Kızlar çocuğun da pişik olan anneler krem kullanmaya son kızım 1.buçuk yaşında pişik problemi bizde yaşadık özellikle de diş leri ilk patladığı zaman beline kadar yara oldu aşırı kanadı baya kızım acı çekti kullanmadigimiz krem kalmadi en pahalı kremleri aldık yine fayda etmedi bepanthol kullandık oda fayda etmedi her bezine yaptığında gözünden yaş geliyordu yanıyordu ben tek çözümü KANTORON YAĞİ nda buldum cildi tazeleyip deriyi yenileme özelliği olduğu için geçirdi şimdi bile hafif kızarinca hemen kantoron yağı sürüyorum ELHAMDÜLİLLAH geçiriyor sizlerede fikir olsun bütün baharatcılarda bulabilirsiniz bebişlerimiz yavrularımız acı çekmesin güzel anneler 😊