Sariduru 2.400 doğdu ikizlerim 4 aylıklar tam kuleleri 5.800 boyları 64 Cm. Doktorumuz çok iyi bir doktor gelişimlerinin gayet iyi olduğunu söylüyor ama sağlık ocağına gidince kıytırık bi şeyden anlamayan hemşiremiz ( yanlış anlaşılmasın mesleğini küçümsediğimiz için değil tutumundan dolayı söylüyorum ) doğum kilosuna bakmadan bu bebelerin kilosu az diye başlıyor konuşmaya. Her bebek kendine özeldir burda okuyoruz bası bebekler 4. Ayda bile 10 kilo alıyo ama ille kilolu sağlıklı diye bi şey yok