Sehertatar Kızlar ben bebeğime çıtçıtlı üstüne de uzun kollu bişey altına da iki tane ayaklı bide çorap giydiriyorum kalın mı sizce bide uyanınca hırka giydiriyorum üstüne
Gazel_17 Sehertatar bebeginiz kac aylik ev sicakligi ne kadar ? Zaten kalin gelirse terler inceltirsiniz burnu ensesi ayaklari soguksada giydirirsiniz
elfozyil Sehertatar üst öyle yapıyorum atlet yerine uzun kollu body ya da kısa kollu body kullanıyorum. Alt tek giydiririm. Çorap iki tane gece uyurken çıkarıyorum. Evimiz 25/26 derece.
duzenlianne Sehertatar evinizin sıcaklıgına göre giydirebilirsnz. Ben kısa kollu zıbın badi ve tayt giydiriyorum uyandıgında yelek sonrasında cıkarıyorum. Gündüz sıcak oluyor evim
GameOver Nisababy ben uzun kollu cıtcıtlı ve üzerine uzun kollu bir bluz/tshirt altına kilotlu corap ve ayaklı bir pijama
Mommyishome Sehertatar Nisababy Busraata GameOver elfozyil Hanımlar nerelerde yaşıyosunuz? Bebeleriniz kaç aylık? Benim bebem 5 aylık. Evim 24 derece ve tek kat alt ve üst giydiriyorum. İçinde de çıtçıtlı kolsuz atlet oluyor. Ben mi yanlış yapıyorum? Neden bu kadar kalın giydiriyorsunuz? Hele külotlu çorapla nası duruyo o bebe sıkmaz mı? İki kat çorap nasıl giyiyor mesela? Ben tek çorabı bile çıkarıyorum bazen çünkü ayakları terliyo ter soğuyu buz kesiyo. Çorabı çıkardım mı sıcacık oluyo ayakları. Bilemedim bi yerde bi hata olmalı 😂
Nisababy GameOver aynen canim uzun kollu zibin üstüne bir uzun kollu daha. Altına külotlu çorap ve ayakli bir pijama üzerine de patik giydiriyorum ayakları üşümediğini surece sorun olmaz diye. Uykuda olmadığı sürece de üzerine yelek giydiriyorum.
GmzeMnl elfozyil çok değil mi ya. Benim bebek 50 günlük. Ben ip askılı çıtçıtlı. Üstüne alt üst takım giydiriyorum. Bi tane çorap. O kadar. Doğduğundan beri böyle. Ev 25-26 derece oluyor. Açıp havalandırırım. 24 ye tutmaya çalışıyorum.
Sehertatar elfozyil seninki daha ince bize göre biçimde ev o derecelerde ne bileyim sancısı olmasın karnı ağrımadın diye böyle giydirdim başta sonra böyle gitti
Gmzgamzeb elfozyil ev baya sıcakmış benim bldiğim en fazla 23 derece olmalı yani yyeni doğanken kışın oyle yapıyordum şimdi 22 yi geçirmiyorum gece uyurken tulum giydiriyorum
Rules Sehertatar evimiz 24-25 derece iç zıbın giydiriyorum üzerine ya ince bi takım ya da tulum bi çift çorap tulum giydirirsem içine çorap gaz I olmasın diye mutfağım biraz soğuk oraya alırken uykudan kalktıysa terliyse yelek giydiriyorum
Yigit-Hakan Sehertatar ne kadar kalin giydiriyorsunuz yazik nasil nefes alio bebisiniz😊bizim Evimiz baya sicak oluyor oyuzden alttan atlet tabi kilotlu corap y’a tulum yada kadife takimlari var onlardan bir kat giydiriyorum bazen ondan bile rahatsiz olup agliyor terliyor dusunun:)
Seda1208 Sehertatar bende böyle giydiriyorum evim soğuk sürekli beşik ve puset içinde üstünde 1 2 battaniye oluyo illa
leylzd Mommyishome bende oyle yapiyorum canim. bakiyorum her kes cok kalin giydiriyormus, oyle de sicaga alisicak soyug oluca da hastalanacak. kendim evde kolsuz geziyorum onu neden kat kat giydiriyim ki😁
Nisababy Mommyishome benimki henüz 1 buçuk aylık canim bir de evim 1.kat o yüzden soğuk. Bebekler bizim giydigimizin 1 kat fazlasını giyse yetermiş bende badi ve hırka ile duruyorum evde
SevcanDenizKorkmaz Mommyishome bir an bende sizin gibi düşündüm. Çünkü bende kısa kol zıbın üzerine ince bir pijama takımı giydiriyorum tek kat çorap oda uyaniksa giydiriyorum uyurken çorabı çıkartırım. Kendimi bebeğin yerine koyuyorum kilotulu çorap üzerine pijama onun altında uzun kollu zıbın üzerine başka birşey. İçim sıkıldı okurken yorumları
GameOver Mommyishome bende anlamadım ki önceleri giydirmiyordum aslında ama sonra bacakları cok soguk oluyor diye giydirmeye basladım evin icin 22-23 derece arası değişiyor cıkarsam mı ki kilotlu corabı, 😥
GameOver Nisababy ilk baslar kilotlu corap giydirmiyordum ama sonra bacakları soguk oluyor diye giydirmeye basladım🤷🏻♀️
leylzd Sehertatar yazik ya o kadar giyilir mi evde, sonra sicaga alisicak biraz sogukta da hastalanacak. ben sadece citcitli body bide ustune ayaksiz pantalon ve uzun kol body, corap giydiriyorum
melikeeomeer Sehertatar uzun kollu zıbın inçe pijama inçe uzun kolu buliz bir çift çorap üstüne de çıt çıtlı tulum 😁😁😁👏👏
SevcanDenizKorkmaz Sehertatar kısa kol zıbın üzerine ince bir pijama takımı giydiriyorum bu kadar. Uyanınca üzerine anneanne yeleği giydiriyorum uzun çorap giydiriyorum
Nisababy GameOver ben en başından beri giydiriyorum canim ben bile usuyorum evde bebis hayli hayli usur