nilinannesiiiiiii kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var hamileyken birsey yoktu doğumdan sonra aşırı saçlarım dökülüyor bildiğin tutum tutam korkuyorum çaresi varkı? kafamda saç kalmıyacak. 😭😭
Sevimnaz nilinannesiiiiiii bir süre sonra geçiyor cocuk annesini tanıyınca dökülür diyorlar gecer benimde azalmıştı ama yine gürlesti
Aslancikk nilinannesiiiiiii deli gibi saclarim dökülüyordu korkmusdumda kel kalacm diye..kesince dökülme bitti çok sukur
meltemgkhm nilinannesiiiiiii hiç kafana takma bir süre sonra geçiyor. Benimde tutam tutam döküldü kel kalacağım sandım ama geçti. Kafana takarsan üzüntüden daha çok dökülür
Gorkemkc nilinannesiiiiiii benimde ya 🤦🏻♀️Hamileyken kalçamdan aşşağa kadar yzadı saçım kulak arkasıydı okadar kısaydı çok hızlı uzadı doğum yaptım 3 buçuk ay önce avuç avuç dökülüyor şimdi
Syhnorhn Doğum sonrası kan değerlerine vitamin değerlerine baktırdınız m. Kansızlık, d vitamini, b12.. özellikle kansızlık çok etkili.
Seda- Kızlar bittim sabunu çok iyi işe yarıyor biraz saçı sertleştiriyor ama faydası oluyor ben kullanıyorum tavsiye ederim
Mehtapc Doğum sonrası 3 ay sonra benimde o şekilde döküldü bütün kan değerlerime baktırdım bir sıkıntı yoktu ama ben yinede d vitamini ve Demir ilacı kullandım bir süre özellikle saç boyamayı bıraktıysanız oda doğum sonra saç dökülmesi ve kaşıntı yapıyor saçlarımı boyattım sorunum kalmadı çok şükür