Kızım 7.5 aylık şuan. Süt ve süt ürünleri alerjimiz var. Rotayı yapmadılar. 15-20 gün sonra sağlık ocağında kontrolü var. Kan tahlili istedi ve menenjit aşısını yaptırıp yaptırmayacağımı sordu. Alerji durumunu bildiğinden doktorunla görüş haber et dedi. Ama doktorum doğum izinli başka bir alerjü doktoruna randevu almak nerdeyse imkansız şu an. Gastro bölümünede gidiyoruz aynı zamanda acaba orası aşı hakkında bilgi verir mi ? Ve en önemlisi menenjit aşısı kaçıncı ayda yapılıyor ? Çünkü bu forumda çoğu kişi 1 yaşında yaptırdık 6 aylıkken yaptırdık vs yazmış süresi yokmu bunun ?