Ada canım şimdi bişe desek sen doktor musnn cular çıkıcak ortaya ama sana şu kadar diyebilirm baştan beri mama ile besliyormuşsunz mama ile beselenen bebelerin 4. Ayda ek gıdaya başlamasını söyleyen doktorlar da var.. bana sorarsan hafif hafif tattır sindirimini zorlayamayacak şekilde sıvı olanlardan.. böyle az az yoğurt yada meyve püresi gibi gün gün paylaştır sağlıkla büyüsün inşallah bebeğin