Kızlar bu soruna bi çare bulamadım yol gösterecek olanınız var mıdır? Kızım iki buçuk aylık gaz problemimiz var beslenme sonrası gazını çok iyi çıkarmayınca sancısı oluyor. Özellikle geceleri meme dışında uyumuyor ama gazını çıkarıp yatırayım dediğimde uyanıyor başa dönüyoruz hadi uyanmasın memeyi tuttu zaten çok emmedi desem bu sefer gaz sorunumuz oluyor yine sabahına. Emzik aldırtamıyorum çok denedim. Memede uyutanlar yanına yatıp gazını çıkarmadan yanından kalkıp gidiyor anladığım kadarıyla. İleride biz de öyle olur muyuz ki? Uyku eğitimi derseniz bazı metotları denedim ama erken olduğuna karar verdim vazgeçtim.